Utrechtben prezentált a LottoNL-Jumbo

Stílusosan a Tour de France jövő évi rajthelyén prezentált a LottoNL-Jumbo csapata.

A tegnapi naptól az eddig Belkin néven ismert holland World Tour csapatot immáron LottoNL-Jumbo néven kell keresni, ugyanis Utrecht városában bemutatták a jövő évi szponzorokat illetőleg lehullt a lepel az új mezről is.

A BrandLoyalty konzorcium alatt nem csak egy kerékpáros csapat, de egy gyorskorcsolya szakág is helyet kap így többek között Robert Gesink, Laurens ten Dam és Wilco Kelderman mellett Sven Kramer, Stefan Groothuis és Jac Orie is ott volt az új sárga-fekete ruházat prezentációján, amelyet a korcsolyázók már a jövő heti országos bajnokságon magukra ölthetnek.

A LottoNL avagy a holland szerencsejáték társaság mellett a Jumbo áruházlánc lesz a gárda másodlagos névadószponzora, míg mellettük a Bianchi (kerékpárok) és a Santini (ruházat) kettőse is komoly szerepet vállal.

A profi kerékpáros csapat illetőleg a gyorskorcsolya sor összevonása azt jelenti, hogy az év 365 napján látható lesz úgymond ez a márka, amely mind a sport, mind a kereskedelmi illetőleg a kommunikatív vonalon fontos lépés.

„Most, hogy a Jumbo szupermarketlánccal is sikeres megállapodást kötöttünk minden a rendelkezésünkre áll ahhoz, hogy mind a kerékpárosaink, mind a gyorskorcsolyázóink tökéletes munkát végezhessenek. Reméljük, hogy ez egy hosszú távú együttműködés kezdete,” – mondta Richard Plugge a kerékpárosok csapatvezetője.

„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen egyedülálló kezdeményezést hoztunk tető alá. A Team LottoNL-Jumbo egy egyedülálló koncepció a sport világában. Egyesítjük Hollandia két legnépszerűbb sportágát, nevezetesen a gyorskorcsolyázást és a kerékpározást. Igazából a holland sport illetőleg a holland emberek lesznek ennek az egésznek a nyertesei,” – nyilatkozta Arno de Jong a Lotto marketing igazgatója.

„Miután az elmúlt két esztendőben erőnkön felül támogattunk a gyorskorcsolya csapatot, amely sikeresen vívta meg a 2014-es téli Olimpia kvalifikációját ezzel az együttműködéssel garantáljuk a gyorskorcsolyázóink sikerességének folytonosságát. A kerékpárosok szintén sokat léphetnek majd előre, úgy gondolom, hogy sikeres esztendők várnak ránk,” – zárta a sajtótájékoztatót Marco van Bilsen a BrandLoyalty marketing igazgatója.

A kerékpáros csapat végleges kerete még nem alakult ki.      

Mi a véleményed?

blog comments powered by Disqus
tuttobici
bikeexpress
samcycling
triumviragos
ekszermeglepetes